Hem vergi hem bazı ürünlerde Tr’ye teslimat bedeli var. Ben toplu sipariş veriyorum satış yapıyorum küçücük bir koliye 800 tl ödedim sipariş verdim örneğin geçen gelen kargoda 65 tl civarı vergi ödedim. Koli boyutuyla ve sipariş miktarıyla ikisiyle de ilişkili ve 1 tl ye de ürün alsanız gümrük vergisi ödemek zorundasınız. Artık istediğiniz türden ürünler mevcutsa tüm ihtiyaçları bir satıcıdan almak mantıklı en azından ayrı ayrı değilde bir vergi ödeniyor