Prensiminannesi Sananekiii11 evet ya canmmaalesef boynuz kulağı geçiyor vergiyle. ne varsa güzel Türkiyem de var 😂
Modies Sananekiii11 kargodan kargoya fark var. Vergiyi ürün ücreti ile artan bir şekilde hesaplıyorlar. 1-3 dolar arası 11 tl 3-7 dolar arası 15 tl gibi bir hesaplamaları var
Sasah1441 Modies parayı geri aldınız ve ürünler geldi mi 🤣🤣 oda iyiymiş 🙈 oyuncak fln istiyordum çok güzel şeyler var da o gelene kadar bebeğim büyür 🤭
Modies Sasah1441 eheh valla ben bebek doğmadan gelir diye beklerken 1 aylık oldu geldi ama hepsine vergi ödedim 😂😂😂 ürünlerin çin bedavaya göndermş oldu. Bu da bebeğin kısmeti diyelim
Modies Sananekiii11 😂😂 valla her gelen farklı kargoyla geldi hepsine 11 tl aldılar bende oha dedim ama oyuncakların parası iade olunca şikayet etmedim. Onları da geri ödemek istedim ama teslim süresini geçtikleri için güle güle kullanın dediler
Sasah1441 Sananekiii11 ben aldım canım kargo bekliyorum ilk alışverişim pek güvenemedim bunlar gelince başka şeyler de alacaktım şimdi napcam bilemedim zaten sınırlama gelmiş 😁
Modies Sananekiii11 yazmıyor ben sipariş verdiklerime ödediğim ürün fiyatı ve vergi fiyatından böyle hesapladım. Temmuz ayından itibaren verilen tüm siparişlere geldi vergi
Sasah1441 [silindi] olaya bakın dün konuştuk bugün ürünün biri geldi 5 TL ye saat aldım diye sevinirken 20 TL oldu saat 🙈🤭 14 TL vergi ödedim 😭 daha bunun gibi 3 ürün daha gelcek onları düşünemiyorum 😁