Serpiltoprak21 mel1900 bi bayan daha önermişti burda yağlı kağıtla ama işe yaramadı halının kendi rengi falanda gitri
Serpiltoprak21 rabiamirze ağda beziyle mi çekeyim acaba onu denemedim ütüyle tavsiye verdiler onu denedim ama olmadı bu boncuk ağda normalde bezsiz kullanılıyor ya ondan çok zor oldu galiba ağda beziyle gelir mi acaba
Deletedmom_79 Serpiltoprak21 asperox sarı dicem çünkü koltuktan oje bile çıkarmış burada biri yazmıştı
Serpiltoprak21 Deletedmom_79 öne çıkarıyor biliyorum bende çok yapardım da bu allahın cezası halıya yapıştı ya sanki bu anı bekliyordu
Serpiltoprak21 Mlk026 yok çekmemişti zaten boncuk ağda belki bilirsiniz hemen donuyor yapıştığı yüzeyde kaslar taş gibi bezesi kullanılıyo normlade zaten o yüzden çekmedim
Serpiltoprak21 de25 de25 peki peçete yapışmayacak mı halıya tamamen herşeyi deneyip maddeyim iyce çöp lük şuan ama kıyamıyorum atmaya
Zeytin-gozz1 Serpiltoprak21 aynısı başıma geldi maalesef halıyı attim .çıkarmaya çalışırken delik deşik ettim hali çöp oldu tabi..