Serpiltoprak21 Kızlar halıma ağda döküldü hiçbirşekilde çıkmaz mı bu ya daha baş altı ay olmadı aldığım ya
Karanannesi Serpiltoprak21 ağdalı yein ustune yağlı kagıt koyup utuleyın . Ağda kagıda yapısacaktır kalan kısımları da zeytinyağı ile ovalayın
Serpiltoprak21 Helbetyakalayamambeyefendi bende ilk onu denedim zaten hiç İşe yaramıyor adeta halıyla bütünleşmiş
Serpiltoprak21 Mlk026 yok çekmemişti zaten boncuk ağda belki bilirsiniz hemen donuyor yapıştığı yüzeyde kaslar taş gibi bezesi kullanılıyo normlade zaten o yüzden çekmedim
Serpiltoprak21 Elifmm Dİr ağda olsaydı keşke onu çıkarmayı yağla yapıyordum bu boncuk ağda bildiğin kalıp yapıştı çekişle kırmalık yani
de25 Serpiltoprak21 Birtane peçete koy üstüne ütü bastır sıcaklıkta çekecek onu dene Bi birde yağ varsa sıvıya olur mesela dök fırça yada tel gibi biseyle tarar gibi tara halıyı bence benim olmuştu ütüyle yaptım
Serpiltoprak21 de25 de25 peki peçete yapışmayacak mı halıya tamamen herşeyi deneyip maddeyim iyce çöp lük şuan ama kıyamıyorum atmaya
Serpiltoprak21 rabiamirze ağda beziyle mi çekeyim acaba onu denemedim ütüyle tavsiye verdiler onu denedim ama olmadı bu boncuk ağda normalde bezsiz kullanılıyor ya ondan çok zor oldu galiba ağda beziyle gelir mi acaba
Serpiltoprak21 Helbetyakalayamambeyefendi maalesef halım çöp oldu kaliteli olsun dedim pahalısnı almıştım şimdi pişmanım keşke ucuz olsaydı da üzülmeseydim
mel1900 Ben koltuk kumaşına bulaştırmıştım. Peçetenin üstünden ütüledim ağdayı alana kadar. Kalan lekeleri de bebe yağını ıslak mendile döküp o şekilde sildim. Biraz kaldı ama çok belli olmuyor. Sizinki düz kumaş olmadığı için penye bir bez koyup deneyin.
Serpiltoprak21 mel1900 bi bayan daha önermişti burda yağlı kağıtla ama işe yaramadı halının kendi rengi falanda gitri