FredericChopin deniz_s Buradan bir arkadaş telegram grubu kurmuştu ama sadece o ve ben vardık en son, oraya etiketleyeyim sizi, siz de gelin, Erzurum’a tayini çıkanlar olarak oradan konuşabiliriz.
Duyguddn deniz_s ben Erzurum luyum merkez çok güzeldir insanalri esnafı kiralar biraz pahalı her yerde olduğu gibi ilçeler pasinler var tortum İspir Horasan falan iyidir