Tubik57 hayalperest2310 ayyy inş cok rahatlar yoksa ben tuvalete bile gidemiyorm derin uykuya geçemiyor cocuk sürekli çiş kaka gaz yapmaktan😆
Tubik57 Burculice evet tozu içine döküp iyics çalkalıyorm her vermede bebeğim 1,5 aylık o şekilde vereym bende :))
Burculice Tubik57 evet 1.5 ml yeterli sabah öğlen akşam ilerleyen aylarda yeterli gelmediğini anlarsanız 2 yada 2.5 ml çıakra bilirsiniz 2 3 ay sonra
Defnem23 Tubik57 valla doktor bizede vermişti. Bebeği güzel uyutuyor da ama ben bıraktım sonra yapıl yağıl bişeydi. Çocuk yutarken kaç kere boğuluyordu boğazıba yspılıyorxu herhalde. Bende vermedim daha.
Tubik57 Defnem23 evet vermesi cok zor su gibi. İnş rahatlatır düzenli kullanım gerekiyor gaz damlalarıda baska türlü yaramıyor