Tubik57 Dün doktor gazdan çok agladıgını söylediğim için nurse harvey’s colex verdi. Doktor günde 4 kez 5 ml olarak söyledi. Baktım bana cok fazla geldi ve tekrar sorduk yanlıslık olmasın diye. Bu gaz ilacını kıllanan varmı ?
Burculice Tubik57 damlayımı verdi şurup mu damlası bizde işe yaramamıştı biz şurubunu aldık oğlum 7. Ayına kadar gaz problemi çeken bir bebekti
hayalperest2310 Tubik57 benim bebeğim kolik damlası çok iyi geliyor 2 aylık 7 günlük problemi azaldı gibi sabah akşam veriyorum bazen de tek öğün
Sagbdhaaa Biz kullanıyoruz ama bencede çok canım bize doktorumuz sabah akşam 5 ml dedi o şekilde kullandık
Tubik57 Sagbdhaaa ya bize günde 4 kez 5 ml olarak verebilirsin dedi şurubunu verdi. İçinde şırınga gibi enjektörle verdm ama 5 ml vermedm. Cocuk o kdr içerse doyar midesi şişer gibi yani içime sinmedi hiç. Bide sab simplex kullanıyoruz bugün 2 kere verdm dha sakin gibi ama bilemedm şuruptan mı yada atak haftasını mı atlattık
Sagbdhaaa Tubik57 ben sab simlex kullanmıştım ilk önce ama hiç etkili olmamıştı daha sonra şurubu verince aşırı etkili olmuştu ve her alt açmada mutlaka masaj yapıyordum canım kaka yapmış dahi olsa çok faydası oldu bize sabah 10 gibi veriyorum akşam da 19.00 gibi veriyorum ben 5 ml
Burculice Tubik57 1.5 ml şırngasıyla sabah öğlen akşam çekip veriyordum kaç aylık bebeğiniz 1.5 2 aylık civarıydı birde şurup şişesinin kapağının içindeki toz karışımı şişeye dökmeyi unutmayın
Tubik57 Semaemrahamza benmde bebeğim 1 bucuk aylık. Bende 2 ml veriyorm 2 kez diğer türlü fazla geldi
hayalperest2310 Tubik57 bende damla olanı var onun probiyotik olan şurubu da var canım ama ben damlasını kullanıyorum günde beş damla şeklinde
Tubik57 hayalperest2310 evet damlasını gördümama bizd surup olanı verdi probiyotkde verdi. Beslendikten sonra agızdan baya gaz cıkartıyor bu damlalar sayesinde mi acaba 😀
Tubik57 hayalperest2310 ayyy inş cok rahatlar yoksa ben tuvalete bile gidemiyorm derin uykuya geçemiyor cocuk sürekli çiş kaka gaz yapmaktan😆
Tubik57 Burculice evet tozu içine döküp iyics çalkalıyorm her vermede bebeğim 1,5 aylık o şekilde vereym bende :))