Burdefff benim kızımda tam 13 aylık. Emiyor mu acaba sizin ki? Eğer emiyorsa sık uyanma sebebi bu olabilir. Eğer gece emmelerini azaltabilirseniz ( her uyandığında emzirmeyip basılarınsa su ile kandırarak, emzik alıyorsa emZik vererek..) çinkü emen bebek göğüsü emzik gibi kullanır ve geceleri sürekli emmek ister diye okumuştum. Benim kızım yazık ki 3 ay emdi ve devam sütü içti. Şuan günde 1 defa o da gece 1 kez beslenmesinde içiyor. Akşam 9-10 civarı uykuya geçiyor gece 3 te bir beslenme sonrasında sabah 8:30 uyanış. Tabi aralarda mızırdanmalar oluyor ama öyle sabaha kadar sürekli değil. Bir de sabah erken kanldırmanızı en geç 8:30 da öneririrm gece yorgun düşecektir. Bir de gündüz kaç uyku ve kaç saat uyuyor. Ben 1 er saat 2 defa uyutuyorum ve 2 saati aşmamaya özen gösteriyorum ki gece için uyku kalsın. Eğer tüm bnlar da çare değilse maalesef bebeğin kişiliği ile ilgili olabilir uyumak istemiyor...