Savah 6 da gün başlıyo alt değişme yeni emmediyse meme verip dişleri kaşındığı için kendi yatağıma alıp dişlerini rahatlatıyorum öpme koklaşma ile 8 de yatıyoruz 9 a doğru kalkıp emziriyorum mutfağa geçiyoruz mama dandalyesine koyup kendime kahvaltı hazırlıyorum kahvaltının peşine arada onunla ilgilenerek işleri hallediyorum öğlene doğru tekrar yatıyo uyanınca işlerim bitmişse ve hava güzelse veya dışarda işim varsa hazırlanıp dışarı çıkıyoruz uyandıktan birsüre sonra çıktıysak hemen uyuyo eve gelince de onunla ilgilenip yemek yapıp yemek yiyorum akşam 8 en geç 9 da yatıyoruz