Benisahtesevme2 benimki de hep peşimde ama ağlayarak geliyor ben de onun gibi emekleyip onunla birebir oyun oynayınca sakinliyor. Hep dışarıya çıkmak benim için zor şehir şartlarından dolayı ama kalabalık ve dışarı seviyor bende seviyorum vakit nasıl geçiyor anlamıyorum bile. Hatta dışarıda çok daha güzel uyuyor. Hiç yoktan bahçeye çıkarırım artık. Teşekkür ediyorum bı araştırayım.