Lizbon ihtar çeker size gelirse siz kabul etmeyin çünkü imzalayıp alıyorsunuz galiba.. alırsanız kabul etmiş bulunuyorsunuz diye biliyorum daha önce yaşamadım bilemiyorum ama araştırdığımda bize de almayın demişlerdi.. hukukî yollar açık dersiniz %25 yazıyorsa siz kabuna uygun olarak hareket edersiniz o da uğraşsın dursun.. bunlarla ilgili o kadar dava var ki sıra sizinkine gelene kadar zaten kaç yıl geçer 😇 içiniz rahat olsun hakkınızı da alın tabiki 🌹