Selamlar herkese arkadaşlar öğlen öğlen iyi bir şekilde canım sıkıldı.
Oturduğum yere taşınalı 2 sene olacak bu temmuz ayında. Sözleşmemizde temmuzda bitiyor. Bu arada sitede oturuyorum kiram 8 aidatım 2 bin yani 10 bine oturuyorum diyelim. Ev sahibimizde yurt dışında çalışıyor orada yaşıyor bugün de eşime mesaj atmış işlerinin orada bittiğini apar topar toparlandıklarını 9. Ayda istanbulda olacaklarını ve eve geçeceklerini belirten bir mesaj atmış. İstanbulda anadolu yakasındayım. Şuan kiraları az çok biliyorsunuz en saçma evler 30’bin. Kaldı ki ben 3 ay içerisinde nereden ev bulacağım. Bu sene mübarek herkesin evlerine geçeceği tuttu.
Bu konuda hakkında bilgili olan kişilerden fikir bekliyorum. Bu arada ev sahibimizin karısının taşınmazı var kirada.
Şimdi öncelikle
- sözleşme bitse bile 3 ay içerisinde apar topar çıkarabilir mi ?
- İse şuan çıkmam mümkün değil ev bulunmuyor + kiralar fazlaca uçuk neler yapabilirim bilgisi olan varsa yönlendirebilir misinz?