Zeynayzey zamanla artar yani siz nekadar emzirir nekadar sağarsanız süt kendini yeniliyor benimde öyleydi.yemekle ilgisi varmı bilmiyorum ama ben mamsel anne çayı ve bestlak ta kullanıyorum. Onun dışında normal yememe devam ediyorum.bide en büyük hatam ben saatli emzirdim hep.nezaman onu bıraktım sütümde arttığını hissettim saatli olunca stres yapıyordum. Şimdi bazen 3 saatte bir emiyor bazen saat başı. Bide sütüm varmı diye hiç düşünmüyorum direk veriyorum. Merak etmeyin o aç kalmaz. Sütünüz olmassa zaten çeker çeker gelen olmayınca ağlar. Öyle birşey hissederseniz meme değiştirin