36 günlük olduk 25 gün mama verdik doktorun talimatıyla şu üç gündür mamayı bıraktım fark ettim ki bebeğim emip gazını çıkarıyo bez ıslatma sayısı da iyi emip güzelce uyuyo ama malesef ki dün annem geldi ah benim bu annemden çektiğim
Emzirdim bebeğim uyudu sen ona mama yap da ver o doymamıştır senin sütün doyuracak kadar yok ki dedi bende haliyle tartıştım herkes mamayı bıraksın ister sende ısrarla mamaya döndürcen çocuğu napmaya çalışıyosun anlamadım ki aç olsa uyumaz heralde uyanır dedim oda yok yok aç da olsa uyur bilemez o sen ver dedi
Şimdi size soruyorum aç olan bebek uyur mu uyuyuncada öyle yarım saat bi saat felan değil 2 saat 2 buçuk saat güzelce uyuyor