BirDuaMeselesi evet şu bol tuketmelisin zaten şu az tuketirsen kastan kaybedersin o da sağlıklı değil önemli olan yağdan vermen. Giysilerin bol gelmesinin sebebi kilom aynı olabilir ama hareket bol etmessindir incelme olmuştur veya ödem atmış olabilirsin. Zaten sana tavsiyem tartıya değil aynaya odaklan aynada gördügün göruntun daha önemli. Ben ilk kilo verdiğim süreçte 73 kiloya bile geldiğimde iri görünüyordum halbuki boyumda 1,72 ama yağ fazlaydı sonradan yağdan kaybettim ogluma hamile kaldığımda 73 kiloydum ama inceciktim ve aynadada görende asla 73 olduğumu düşünmüyordu. O yüzden diyorum yağdan kaybetmek önemli ve kendini iyi hissettiğin görüntün.