BozMoms benim kızım emerken beni itiyordu ve ağlıyordu , yüzünde hafif kızarıklıklar vardı , kakasını yaparken gürültülü yapıyordu ve kakasında mukus vardı , bu şikayetler ile doktora gittik doktor bana süt ve süt ürünlerine karşı toleransı zayıf dedi ve perhiz yapmamı söyledi, ben tüketmeyi bırakınca da bir kaç gün sonra kızım daha sakin içmeye başladı sütü , hala perhize devam ediyorum