1koalannesi BozMoms evet sırt üstü yatırın özellikle geceleri , bacaklarının açık kalması lazım o yüzden çift bez öneriyor doktorlar , inşallah çabucak toparlar 🌸
1koalannesi BozMoms hayır vücutları şu an çok esnek zaten şekil alması daha kolay , eğer düzelmezse o zaman Allah korusun alçı veya ameliyat olursa acır 😓
BozMoms 1koalannesi ya emerkem bi anda çığlık çığlığa geçiyor bidaha geçiyr bidaha sütümde geliyor anlamadım bende ağlıyorum dünden beri
Lina2023 Cactuswoman01 kaç cm fark var bizde 2 aylığız 1 cm fark çıktı çift bez demedi 1 ay sonra tekrar çağırdılar
Fatihsnm BozMoms bizde çift bez işe yaramadı ama yinede kullanın aklınızda kalmasın birde ayaklarını yerden güç alacak şekilde bastırmayın
1koalannesi BozMoms benim kızım da aynıydı , süt ve süt ürünlerini tüketmeyi bıraktım birkaç gün sonra düzeldi artık daha sakin içiyor , ben hala tüketmiyorum bu arada 24 gün oldu kızım şu an 3 ay 3 günlük , acaba birşeylere alerjisi olabilir mi ?
BozMoms Ayse5100 Fatihsnm Cactuswoman01 Eslemmmm66 Kızlar kucağıma alış şeklim emzirme şeklim nasıl olmalı ? Yanlış bi hareket yapmak istemem
Fatihsnm BozMoms iki bacağı birbirine birleştirmeyin hani aradan elinizi koyun mesela ayrık olsun bacaklar doğru olan buymuş Kanguruda taşır gibi kucaginizdayken de popodan dessltek verip bacaklar w şeklinde açık olsun yani doktorumuz bize böyle söyledi bizim kalça gelişim geriliği yaşıyoruz malesef Tübingen ortez diye bir alet takılı bebeğimde Google a yazın doğru duruşu sagliyor mesela size gerek kalmaz inşallah o duruşu kendiniz yapabilirsiniz 🙏
Cactuswoman01 BozMoms bacakları birleşmesin yeterli ğzr üste gelmedin hani baş popo ayak aynı hizada olması gerekiyor ya normalde bunda vücudu düz olsun baş memeye dönük olsun yeter 2 bez kullan bacakları ayrı olsun
CmreKSidar BozMoms 38 günlükken bizimde sağ kalça gelişmemişti. 1 ay sonra tekrar gel çift beze gerek yok dedi gelişir dedi gelişmezse bandaj dedi ama ben arada çift bez taktım kucaklarken bacak arasından tuttum. Öbür ay düzelmişti
Fatihsnm Cactuswoman01 bizimde aynı değerlerdi ancak ortez taktı doktorumuz gerçi bizim ikinci ay ve üçüncü ay aynı çıktı iyileşme olmamıştı 4 cm fark dediğiniz bacak boyu mu?
Cactuswoman01 nazlimsii biz de 2 aylığız tip II sağ 68 cm sol 58 cm tanı koydular 2 bez kullanımı önerildi
BirPatiSever BozMoms değeri hatırlamıyorum ama 2 bez takın altına, 1 ay sonra gelin düzelmiş olur demişti doktor. Gerçekten de öyle oldu. Altını değiştirirken tek bacağından değil çift bacağından tutup poposunu kaldırın. Buna dikkat edin sadece