AliAreninAnnesi geçen ay benim bebeğimindede aynı sorun oldu hemen doktorumuzla görüştük inek sütü proteini alerjisi olabilir dedi 3 gün üst üste kakada gizli kan için tahlil verdik 3 gün üst üste negatif çıktı çok şükür bizim. Ama hala yanağında egzama gibi kızarıklık var ve krem sürmemize rağmen geçmiyor. Bu arada kakada sadece bir kere kan gördüm tekrarlamadı çok şükür. Bence bir doktora görünün