kkbrylmazz AviL06 kızım 3 aylık bende hala adet olmadım geçen bir oldum gibi ama kesik kesik tam oldum sayılmaz.Hamile olmadığım anlamına geliyor değilmi? Kordom kullanıyor eşim ama ben hep çok korkuyorum ya sprilda takcam 😭
ikibebebiranne_ mommy_0920 ne oldu durumunuz bende sizin gibiyim şuan 2 aylık bebeğim var adet gormedim
Meselahakli KenanAlp ben ve oğlum hala emiyor 15 aylık kardesi 5 aylık ikisini bir emziricem küçük doğunca
Meselahakli Liya12- benimki hala emiyor 5 aydır sürekli ishal falan olmadı başka birseyle alakalı olmasın o ishali Allah sifa versin