AviL06 şuna bir aciklik getirelim, en basindan beridir mi gunde 1 kere sagim yapiyorsunuz yoksa şu an 8 aylik oldugu icin mi gunde 1e dusurdunuz?
Eger en basindan beri gunde bir sagim yapiyorsaniz cok az yapmissiniz. Cunku sut arz talep meselesi. Tabiki bebegin tukurugu emmesi tum hormonlari arttiriyor ve sut uretimi de artiyor ama bunun yaninda sagim sikligi da cok onemli. Doktorumuz bana normalde bebegi kac kere emzireceksen o kadar kez sagim yapmalisin demisti. Gunde 5 kere mi emzireceksin, o zaman 5 kere sagim yapman gerekiyor.
Ama su an bebeginiz 8 aylik oldugu icin zaten bir iki kere emiyordur diye dusunuyorum bu durumda bir sagim yeterli. Dedigim gibi, ben en basindan beridir gunde tek sagim diye dusundum ve buna sasirdim bu yuzden sordum amacim elestirmek degildi 😊
Hepimiz zor gunler gecirmisizdir tabi benimki sizinkinden daha agirdi demiyorum, zaten siz sordunuz diye anlattim yasadiklarimi 😊