Yekyek12 [silindi] google resim url si alma vs seklinde yazarsanız sizi yönlendirir 😁 inanın çok basit 😊
[silindi] Yekyek12 benimki soyle daha almadım ama evdeki bu sekılde https://photos.google.com/photo/AF1QipMVuiWWtKC1rZGoof9C8L6HyAgC_OM6sSt7fsyH
eylulvari Yekyek12 yakalık takın, uç kısmını da pijamasına sıkıştırın. öyle çıkaramıyorlar 🤦🏻♀️yakalıkların hepsi ıslak ya da kirlideyse de mendil takıyorum.
Suzitosuzi Yekyek12 bizim de öyleydi kehribar kolye aldım taktım bir günde kesildi salyası çok şaşırmıştım inanmıyordum ama inandım faydasına bunu görünce denemeye değer. Alamıyorsanız da önlük takacaksınız bol bol yoksa göğsünü üşütür hasta olur
Yekyek12 [silindi] çok teşekkür ederim bende bunun gibi arıyorum kollarını da geçirebileyim diye yoksa pijamasına sıkıştırmak zorundayım