Yekyek12 4 aylık olduk, sanırım dişlerden dolayı hep tükürük salyalar akıyor bazem bolca da kusuyor 😞 ne yapabilirim bu ıslaklık için, önlük tavsiyeniz var mıdır?
Sasah1441 Yekyek12 valla canım bizde öyleyiz gögsüne içine agız mendili koyuyorum en üste yelek ve önlük ancak koruyor bazen çok kusuyor onlar bile korumuyor sürekli değiştiriyoruz üst baş ne benim nede kendinin sağlam kalmıyor :)) tavsiyesi olan varsa benim de ihtiyacım var ☺️
Ynctlgtmn Yekyek12 ucgen yakaliklar guzel hem şık duruyo ama dayanmiyo tabi surekli ust degisiyorz bizde hergun camasirlanirini yikiyorm
Yekyek12 Sedakolcu onları da sürekli ağzına sokmaya çalışıyor hatta bazen sokuyor da 🙈 boğulur fln diye korkuyorum
Gamzeren13 Yekyek12 bizde de aynı vaka önlük yetiştiremiyorum ya kusuyor ya ıslak 😏Ebebekten 3lü havlu önlük aldim babycem emiyor iyi üçgenli de takıyorum arada onların bide diş kaşıyıcılı olanlarıda var isterseniz öyle bir deneyin 😉Kehribar sipariş ettim bakalım o kesecekmi bu durumu 🤔
Ayaniz Yekyek12 ben lcw den bi önlük almıştım böyle biraz kalın iç tarafı naylon mu diyim öyle bişeydi muşamba gibi .. önü su olsa bile kıyafetine geçmiyordu
Eminegokhan Yekyek12 günde 10 kere kiyafet degistryorum canm benmkide 4 ay 22 günlük altı muşamba tarzı önlukler var e bebekten almstm islaklik önlüğün altna gecmiyo
Nisa3 Yekyek12 ben üçgen sekilde olan yakaliklardan takiyorum hem şik duruyo önlü k gibi basit durmuyo 30 tane var suan o bile yetmiyo baya akiyo bal agzi🙈
Yekyek12 Herkese çok teşekkür ederim altı muşamba gibi olan önlüklerden aldım civilden. Faydasını göreceğimiz inancındayım 😇
[silindi] Yekyek12 ben e bebekte sılenebılır almıstım ama sureklı ıslak kalıyor yani nemli o yuzden cildi tahrıs oldu onu tavsiye etmem. Altı musamba ustu pamuktan olanlar var onları kullanabilirsin ben cok memnunum pofuduk braz bıde cok guzel hıc ıslaklık olmuyor
[silindi] Sasah1441 e bebekte bir dergi satılıyor Du ıcınden hesıye cıktı goon bebek bezinin kollarından gecırıyorsun bıde baglıyorsun boyundan pazarda gordm ordan alcam bende ıkı uc tane yoksa Baska magaza larda hıc gormeıdm
Yekyek12 [silindi] aldığınızda foto cekip atabilir misiniz zahmet olmazsa, bizlerde bulmaya calisalim😊
[silindi] @Yekyek12 o önlükler kurtarıcı oluyor gerçekten yoksa üstünü sürekli değiştirmek gerekiyor. Sizin bebeğinizin tükürükleri boğazında birikip öksürük yapıyor mu ??
Yekyek12 [silindi] evet arada bir öksürüyor bende tükürüğünü o an yutamadığı için olduğunu düşünüyordum
Balbebek_Egemen Yekyek12 üstü bez altı naylon olanlar var hem geniş lwckiki de var ben ondan kullandım bezler iyi olmuyo