Deletedmom110 Emineeeeee yeni gördüm☺️ Biraz daha iyi diyeyim arkadaşım. Hamd olsun. Günü gününe uymuyor ama es vermeye başladı ağlamaya. Buna da şüküürr🙏🏼 İnşallah artık hep iyiye gider.
aselhafsam_23 Esralya benn 🙋🏼♀️ Ankaralıyız eşim özel harekat polisi şanlurfada doğu görevindeyiz daha 3yılımız var tayine
Esralya aselhafsam_23 ya urfada güzel keske bızede gelse de bizi İstanbul dan daha gondermezler😐 ben hemen doguyu yapmak ıstiyorum
Aysnrplt Esralya ben 😊 istanbuldayım aslen Malatyalıyım. Amasya’ya atandım bakalım ne zaman nasip olacak gitmek. Bir gurbetten diğerine gidicem 😁
Bebekpak Gezginprenses şırnak merkez miydi? Bizde ordaydık ve malatyalıyız ama urfada görev yapıyoruz