Ebrumarbling Kbraorhnyrn bizde iki doğu gorevimizi mazidaginda yapti 6 yilimizi gecirdik orda 4 yil oldu ankaradayiz ama biz ozluyoruz mardini
Bebekpak Gezginprenses şırnak merkez miydi? Bizde ordaydık ve malatyalıyız ama urfada görev yapıyoruz
NurCelik Esralya aynen sağolsun herseyime yetişiyor tayin çıkana kadar bebeği beraber büyütücez bu gidişle Doğu yapmadık daha 😂