Nurbost merhaba benim en zorlandgm ay 4. Aydı kızımda 3 buçuk sylıkken başlamıştı bir ay kadar sürdü sabaha kadar uyanıktık artı meme reddi yaşadık hoplaya hoplaya emziriyordum . Boynunuza renkli bişey asablrsnz ilgisini çekeblr reddetmez belki .bu gecici bir süreç sadece sabırlı olmk gerekiyor allah yolunuzu kolaylaştrsn 🌼