Bende sizin gibi bir anneyim.Sutum yetmedi.ilk doğduğu günden beri mama alıyor.Suan 10 aylik ve en son 11,600 gr kilosu idi.Ayrica kolları ayakları bogum bogum.Ve yemek yemeye bayılıyor.son aylarda ise emeklemeye başladı inanın o mama şişkinliği geçti gitti.evet hala kolları ayakları bogum bogum ama aynı zamanda boyu da uzadığı için enteresan bir durum olmadı.Siz GUZEL KALBİNİZİ sıkmayın.Saglikli gelişiminde sorun yok ise bunlar geçecek olan şeyler.ki herkes yürüyünce hepsi gidecek diyor.inanin bana da çok şey söyleyen oldu ama hiç takmıyorum.yemeyi seviyor diyorum.😊