Kızım ilk günden beri mama meme besleniyor. 2830 doğdu. Mamayı bırakmaya çalışırken kilo alımı çok yavaşladı bende kesmeyip devam ettim ilk ayı 3450 olarak kapattık. 4 nisanda 2 aylık kontrole gittiğimizde 3800 olmuş. 1350 kilo almış. Max 1 kilo alınması istenir bebeklerin biliyorum. Fakat çocuğum doymuyor. 3 saat aralıklarla beslenmesine özen gösteriyorum. En erken 2.5 saat oluyor. Doktorumuz dedi ki mamayı arttırma. Arttırmamak için uğraşıyorum fakat doymayınca ağlıyor. Açlığına göre bazen 90 bazen 120 veriyorum. Şu bi kaç gündür 90 hiç yetmemeye başladı. Sizler böyle bir durum yaşıyor musunuz süreci nasıl yönettiniz ?