Bilgeebaby sen en başta postu insan gibi okusaydın böyle olmazdı asıl, ben öneri istemiyorum yaşayan var mı demişim kör müsün ? Birebir gelip sana mı sordum ben? Yaşayan var mı terapi alan ilaç alan var mı demişim ? Gerçekten gerçek hayatta gelip insanların yüzüne söyleyemeyeceğiniz şeyleri burda anonimliğin arkasına sığınıp bol keseden atıp söylüyosunuz i. Ben size hakkımı helal etmiyorum ahirette anonimlik yok maalesef. Benim yaşadığım durum gibi bi durum inşallah yaşarsınız ve bir tek dermanınız olmaz ,çevrenizden de bana verdiğiniz gibi tepkiler alırsınız ,belli ki söz dili ile anlamayan birisiniz umarım Allah size hal dili ile anlamayı nasip eder benim durumumu.