MelisasMom kendimi gördüm sankş. Bazen evden öyle çıkıp gidesim geliyor, kayınvalidemlerde kalıyorum ağlayıp içimi boşaltamıyorum, hem çok yardımcılar hem sürekli o öyle olmaz bu böyle olmaz diyip yaptığım şeyleri beğenmiyorlar. Eşim işten gelince ona dert yanıyorum, sanırım o da bu süreçten yoruldu. Seni sürekli toparlayamam dedi. Şu an yazarken bile ağlayasım geliyor. Kendi evime gidip bebekle yalnız kalmaya cesaretim yok. Terapiye gitmek istiyorum bebek hiç durmuyor gidemiyorum. Ben de bi çıkmazın içindeyim, umarım en kısa sürede bu süreç geçer