Nzl_hilal benim kızmda 9ay 22 günlük
7 aylık tutunup kalkıyordu ve emekliyordu seri şekilde, 2 hafta önce yürümeye başladı
baybay-çak-ezanokunurken amin yapıyor
çamaşır makinemiz öttüğü de düt düt diyip banyoya gidiyor
anne, dede, mama, cici,hadi, bebe, baba gell, gitti diyor
kapı çalsın benden önce gidiyor ve eğer kargo falansa içeri kimse gimeyince ağlıyor😂 Hadi kızım anne de yesin diyorm bana yedirşyor elindekini
kitap okuyoruz o da hiç susmuyor kendince bşyler söylüyor
akşam 9da uyur sabah 8de kalkar, gece beslenmek için uyanmaz. Suyunu kendisi içer hep ortalıktadır biberon
blw uyguluyorum yemeğini de yiyor hatta 1 haftadır çatala batırıp verşyorm ağzına götürebiliyor
çocukla ilgilnince gerçektne çok çabuk öğreniyor herşeyi
ıslak mendil paketini koyuyorm önüne hadi mendil çıkar poponu temizleyelm diyorm, kapağı açıp çekiyor içinden sonra vurup kapatıyor😂
eline kıyagetini verşyorm kirli sepetinn kapağını açıyorm hadi at diyorm yapıyor ve çok sevşnşyor alkışlıyor kendini