Merhaba bizde 9 ay 14 günlük olduk. Baba, dede, gel, hadi, atda, anne diyor. Koltuklardan tutunup kalkiyo ve bir kaç adım ilerliyo. Örumcekte kullanıyoruz biz onunla evi turluyo.Ama şu son 10 gündür acayip iştahsız ek gıdayı reddediyo sadece beni emmek istiyo. Bu yüzden de kilo alımı çok yavaşladı. Ek gıdayı tekrar nasıl yedirebilirim ve kilo aldırabilirim tavsiyeleriniz neler..