Harrye23 ay afedersiniz ama mıllet de ot yiyip saman sıçıyor hıc takmayın kafanıza o dengesızlerın lafını derım. Cocuk yanı bu. Benım kızım asırı kıloluydu cok yerdi hatta bazen ben korkardım anneme sureklı ya anne bu cocuk obez olursa derdım 2 kavanoz hip ustune yemek yedıgı halde mesela yıne ısterdı sonradan yurumeyı cozdu ettı derken kürdan gibi suan. Onemlı olan benım ıcın saglıgı. Eskısı gibi kılolu degıl ama oyle zayıf da bır çocuk degıl. Yedıklerıne bakıyorum ben. Sebzesını, meyvesını yer haraket de eden bı cocuk . Yıyıp yıyıp yatmıyor sonucta butun gun koşturuyor. Sen mıllete hıc bakma yanı. Benım kızım ne zaman kılo alsa ardından boyuna verıyor dırek anlıyorum kılosundan boya gıdecegını. İnsanların her dedıgıne bakarsak oooo