Sadeturkkahvesi ben Apple Watch 8. Kullanıyorum memnunum , mesajlara direk cevap verme arayanı direk açıp konulma bildirimler bunu dışında günlük yaktığım kalori hesabı kamera ön izlemesinden bebeğimi de izliyorum mutfaktayken baya işimi görüyor daha pek çok özelliği var benimde keşfedemediğim ayrıca uykum ağır bi insanım alarm konusunda en başta 2 saatte bir emzirirken o saat sayesinde tak kalkıyordum 😂 tabi biraz korkarak