Sadeturkkahvesi 1 yılı geçti 7 kullanıyorum. En sevdiğim canım özelliği telefonu kaybettiğimde basıyorum pıtpıt ötüyor sessizde dahi buluyorum. Birde diğer sevdiğim özelliği saat ile telefon konuşuyorum biri aradı diyelim hop açıyorum hemen evin içinde konuşuyorum. Airpodsda rahat ama saat gibi devamlı takmıyorum. Birde mesela fotograf cekerken karsına koy telefonu saatinden kamerayı aç saat bak çaktırmadan herkes sıgıyor mu diye bas saate cek fotoyu😂😂 bir de sporda nabızdır adımdır kaloridir güzel telefondan bişey izliyorsun saatten sesi kıs sonrakiye geç. Cantada telefon yuruyus yapıyorsun. Telefonu eline almadan spotifydan müzigi değiştir. İş yaparken telefona bildirim ne geldi diye devamlı bakmaktansa kolu cevir bak 😂😂 tabi merak meselesi teknoloji severim ben kimisi sevmez gerek duymaz bu dediklerime ben severim 😂😂