2bebekannesi_ genel olarak sağlık sıkıntısı var rize ve trbzona gidiliyor
İlçeleri çok güzel arhavi ve hopa,borçdaka güzel .
Aşırııııı yagıslı ⅚ gün kesilmeyen yağış var
Havası cok temiz
Dogası gez gez bitmez
Yemek kültürü zayıf dısara cok yenilcek yer yok
Dısardan gelen askere polise memura çok iyi insanlar
Ben aglayarak ayrıldım 6 yılım orda geçti.çok sevdim