HicisleriBakani Kutaycik arkadaşım tayincilerden deprem bölgesinde gorevde olanlar var donmeleri lazim ilisik kesip ev tasiyabilmek icin. Hem de dilekce incelemeleri var. ustelik tam bitti derken ikinci tercihler yapildi surec basa sardi sahsi görüşümüz 16-19 haziran ya da sonrasi aciklanabilecegi yonunde :)
Kutaycik Seda42 birde daha ilçeleri bekleyecegiz,ben es durumunu bekleyecegim..bunlar gerçekten can sıkıcı.açıklasalarda kurtulsak.büyük şehirde ev kalmamıs uygun kiraya zaten
Seda42 Kutaycik ev şuan en büyük sıkıntı belirsizlik can sıkıcı ama sonuç yok herkes kafasından bir gün uyduruyor
Kutaycik Purposeless offf 15i çok ileri bir tarih değil mi ya..veya deseler ki şu tarihte açıklanacak beklemesek bosuna
Biprensannesig Seda42 butun tahin bekleyen kesimin acıklandı 3 5 ucuza ev vardıysada onlar tuttu neden tqrih verilmiyor anlamıs degilim insanları magdur etmenin ne alamı var ki
Poyrazedis Ya bi tek polislerinki acıklanmadı sacma sapan bişey ev bulamaycz ev sahibi cıkın dıye arıyor sürekli eşyalar toplanmdı neyi beklıyolr ya şaka gibi
Kutaycik FKHA evet gecen sene biz dogudan dogu yaptık,mayıs 27 il,temmuz ortası ilçe belli oldu,agustos bası benim eş durumu ağustos ortası es durumu sonucu derken tasın ev tutma hep sona kaldı
HicisleriBakani FKHA pbs’den acip bakilabiliyor ya da nerelerde eksik var atandiginiz ilin merkez amirliginden ogrebilirsiniz ozel bi buro falan degilse.
Seda42 Kutaycik doğrudur canım bizim ilk olacak inslh 9 yıldır İstanbuldayiz çıkmıyordu bu yıl gideriz gözüyle bakıyoruz nerden nereye yaptiniz
Kutaycik Seda42 arvinden karsa geldik,sark süreleri değişince 2.hatta 3.sark bitmiş oldu😁 şimdi batı yazdık hep
Biprensannesig Seda42 offf 9 yıl istanbulda nasıl yaşadınız korkutucu🥲 birde aslen konualımısınız 42 yi görünce 😍
2bebekannesi_ Kutaycik merhaha artvinde hangi ilçedeydiniz nasıldı bahsedebilirmisiniz ilk sıraya yazdım ben
Seda42 Biprensannesig mecbur olunca yaşanıyor ama çok yiprandik eşim çok yoruldu artık iş temposundan evet canım konyaliyim