Keremduyguegemen slcnn91 ben yaptotdım 2 ay ve 4 ay arası 4 ayda sadece iştahlılık azalma oldu cok şükür bi sıkıntı yaşamadım .. Bnce yaptırılmalı doktoruda yaptırma taraftarı
[silindi] @slcnn91 tabi karar sizin ama artık çok yaygın olunca riske atmayalım dedik doktorumuzda yaptırın dedi . Allah korusun rota virüsüne yakalansa bile hafif atlatılıyormuş o yüzden ikilemde kalmadık hatta menenjit aşısını da yaptırmayı düşünüyoruz
ozzge [silindi] bence menenjiti düşünme zamanı gelince kesinlikle yaptır. Pahalı aşılar fakat sağlıkları cok önemli
Modies slcnn91 ay sonu yaptıracağım daha zamanımız gelmedi. Sadece özelde yapılıyor. Kesinlikle yaptırılmalı bugün bir arkadaşım yaptırmış şurup içirdiler dedi
Aseynaa Biz 2. Ve 3. Ayda yaptırdık 2 doz olandan çok duydum çevreden ishal ve ateş oluyormuş ve bazen çocuk hastanede yatmadan geçmiyormuş düşüncesi bile korkuttu hemen yaptırdım
Eylul_sMom Bende tel dozunu 3.ayda yaptırdım. Yarında ikinci dozunu yaptırıcam. Aşıdan sonra herhangi bişey olmadı çok şükür . hatta ben soğuk soğuk içiriyo diye hasta olacağını bile düşünmüştüm.olmadı çokşükür.
[silindi] @ozzge evet yaptırmayı düşünüyoruz zaten parası hiç önemli değil önemli olan bebeğimin sağlığı yeter ki o ıyi olsun. Bence rota virüsü aşısı da önemli diye düşünüyorum
Meryemc İnsan kararsız kalıyor özel aşı olduğu için isteğe bağlı ama bebişlerin sağlığını düşünmek zorundayız birileri böylelikle para kazanıyor kafa karıştırarak
Masal_m mrvt01 iki doz şeklinde ağızdan damla olarak uygulanan bir aşı 3.ve5. Aylarda oluyor genelde doktorlar yapılmasını öneriyor zehirli ishal gibi durumlara karşı daha hafif atlatılmasını sağlıyor