SmaG 2 ay aşısı için bende karalar bağladım. Hiç yaptırmak istemiyorum.
Bir tarafım diyor 2-3 yaşına gelince devletin sağladığı aşıları yaptır en azından kendini anlatabilir derdini diye düşündüm. Herkes atağa bağlıyor 2. Ay aşısından kaynaklı olarak bebekler meme reddi yapıyor, besin alerjileri, üst solunum yolu enfeksiyonları, epilepsi ve epilepsi atakları, bir çeşit beyinsel felç bunlar ağır yan etkileri.. Gerileme.. kafasını tutan kaldıran bebeğin kaldırmaması, sinirli sgresif ateş yan etkileri.. prospektüslerini okursanız çok iyi olur ben hala karar veremedim. 2 Aralıkta bizimde aşı.
Aşıhakkındabilinmeyenler ve vitamingillerden prospektüsler ve ailelerin yaşadıklarına ulaşabilirsiniz. Ben oradan bilgilendim ve yorumları çok okudum.
bu aşılar içinde hala alüminyum varmış. Alüminyum vücuttan atılıyor diye yalan söyleniyor 2 ay aşısıyla 280 gr alüminyum alıyorlar 1 ay aşısıyla ve bunlar beyinde toplanıyormuş atılmıyormuş. Bu sa çok zararlı. Hani dip balıkları alüminyum içeriyor diye yasak midye falan bebeğe alıp yedirdiğini düşünsene.. Asla yapmayız ama ellerimizle vücuduna enjekte ediyoruz içeriğini bilmediğimiz şeyleri. Bu alüminyum da ilerde epilepsi ve otizm kaynağı oluyor aşılar da böyle ilgisi var hastalıkların.