Mevoskbra alışma süreci uzun sürebiliyor bazen kakalarını tuttukları için kabızlık süreci uzuyor biraz,1ay sonra tam kaka kıvamına geldi diyebilirim.Kefir de içirin mutlaka en son pes edip onca sıvıya rağmen bir yerde boşaltım yapıyorlar tuvalette yakalamak da önemli bu durumda