ozlemmm Öncelikle post sahibine yeni burnu hayırlı olsun. kız ben 2013 te yaptırdım şükür ölmedim.😅Yani ameliyattan önce bütün tahlildi röntgendi akciğer filmi falan hep bakılıyor.Altta yatan bir hastalık yoksa sorun çıkmaz. Mesela ben grip olmuştum tam ameliyat günü doktor beni kulak burun boğaza gönderdi sonra anestezi doktoru sana narkoz veremem gripten dolayı boğulma riskin olabilir dedi. Bir ay sonraya ertelediler öyle oldum ameliyatımı.