Minikpankekim su verme demelerinin tek sebebi bebegin karnı cabuk doyuyor yoksa bi zararı yok. Profesör doktor kendi agizi ile söyledi bana. Çünkü bende normalde asla vermem diyenlerdenim. Yaz geldi bi çay kaşığı ver yeter dedi. Ha bu arada kaynatılmış ılıtılmış su olacak dedi. Kendi ictiginiz su olmaz. 2 aylıkken bizde boyle hasta olduk. Hala hırıltı devam ediyordu. İyileşti dedi doktor. Eve geldiğimde hırıltı vardı. Kafaya çok takiyodum. Ama evde düzenli olarak hava vermeye devam ettim burnunu özellikle şırınga ile yıkamaya devam ettim. Bi sure sonra geçti