Minikpankekim Kızlar bana bi yardimci olurmusunuz ya. Benim bebegimin burunlari ilk dogdugunda cok tikanikti oksurerek hapsurarak aticak dendi atamadi maalesef. Ve hirilti olmaya basladi.Oksuruyodu cok fazla. Bigun atesi 38.5 cikti ve acile gittik. Cigerlerine inmis. Hastanede yattik ve 1 hafta antibiyotik tedavisi aldi. Benim o sirada cok psikolojim bozuldu surekli damar yolu acildi surekli agladi. Bi keresindede burnu hortumla temizlendi ondada morarana kadar agladi bunlar bende cok hasar birakti. Simdi hastaneden cikali 2 hafta falan oldu 5.gunu kontrolune goturdum herseyi cok sukur guzel dendi.Fakat 2 gun sonra tekrardan oksurmeye ve bogazinda sanki atamadigi balgami var gibi hiriltisi olmaya basladi.Oksuruyor oksururkende sıkınıyo biseyi cikarmak ister gibi. Kafami koyuyorum cigerlerinden ses falan gelmiyor. Emziriyorum emerken 2 dk sonra memeyle resmen kavga ediyor ıkınıp duruyor agzini saga sola goturuyor.Gazini cikariyorum hala devam ediyor. Benmi cok kafamda kuruyorum hastanede herseyini gordugum uzuldugum icin yoksa bunlar normalmi vucudundan antibiyotigimi atmaya calisiyo ondanmi bu hirilti oksuruk bilemiyorum inanin ki. Memede neden kavga ediyo hiriltisindanmi onuda cozemiyorum. Benim gibi basina bole bisey gelen varmi acaba? Rabbim evlatlarimizi korusun..
mommy_0920 Minikpankekim meme de kavga ediyorsa alttan gazı vardır benim kızda öyleydi şuan düzeldi ağlayarak mememi emerdi sağa sola çekip hırs yapardı birde terlerdi alttan gazı var çıkaramıyor masaj yapman lazım karnına birde bisiklet yapar gibi yapıp bacaklarını sonra ittirerek karnına doğru ayaklarını gazını yapmasını sağlaman lazım gaz problemi erkekler de 3 ay kızlar da 2 ay deniliyor benim kızda 2 buçuk aydan sonra geçti
Svmprl Minikpankekim çok geçmiş olsun 🙏 bizde geçen hafta hırıltıdan acile gittik ama çok şükür ciğerlere inmemisti hava verildi ve tahlil yapıldı evde hava makineniz varmı diye sormuslardi neyseki vardı sanırım ona göre yatış yapmayı planliyodu doktor o yüzden eve gönderdi antibiyotik ve havaya başladık evde 5 günde atlattı çok şükür kontrolde doktor bronşit oldugunu söyledi baya baya geçmiş dedi ama azcik yine var hırıltı sanki burunları tıkalı gibi hergunde temizliyorum ama anlayamadım neden gecmedigini
Y-S-a Minikpankekim ak günlük sakızı uygulamasını denediniz mi bir de yanındayken yüz üstü yatırın ciğelrleri rahatlasın
mommy_0920 Minikpankekim banyosunda düzenli yaptır aşkım 3 güne 1 se girdir geciktirme ılık su da çok iyi geliyor birde ben kızıma su veriyorum günlük 10-15 çay kaşığı onunla faydası oldu sanırsam
Minikpankekim mommy_0920 ya bana anne sutunde su var verme gerek yok diyenler oluyo cevremde. Vermek istiyorum hjc olmazsa gunde 1 cay kasigi kadar. Cok kafami karidtiriyo bu su meselesi. Kaynayip ilinmis su veriyorsunuz dimi
Aryadd Benim kızımdada sürekli doğduğu zamandan beri hırıltı var ve bu ara emmek istemiyor ne mama ne meme beslenmek istemiyor resmen . Onun sebebini bende çözemedim fakat o hırıltı için çok doktora götürdüm ve bi çözümde bulamadılar yanı bebekler öle sesler çıkartabilir dendi.
Minikpankekim Aryadd cocuk sanki bi hönkürse rahatlicakmis gibi cok kafama takar oldum bu hastaneye yatistan sonra🤦♀️ sanirim reflusu var yatak kullaniyorum ama kusuyor agzini eksitiyor bazen
Aryadd Ayrıca da benim kızımda bu ara çok öksürüyor onu da kendi takip ettiğim kadarı ile ya boğazına tükürük kaçırıyor yada reflüden kaynaklı oluyor. Sizin de bebeğinizin reflüsü varsa oda öksürük yapabilir.
mommy_0920 Minikpankekim valla ben Çeşme veriyorum çünkü bir çocuğun üstüne ne kadar düşersen o kadar hasta olur ver kuzum havalar sıcaklaştı artık birde artık emerken terliyorlar çişte az yapıyorlar ben veriyorum susuz kalmasından iyidir
redizepol1 Minikpankekim su verme demelerinin tek sebebi bebegin karnı cabuk doyuyor yoksa bi zararı yok. Profesör doktor kendi agizi ile söyledi bana. Çünkü bende normalde asla vermem diyenlerdenim. Yaz geldi bi çay kaşığı ver yeter dedi. Ha bu arada kaynatılmış ılıtılmış su olacak dedi. Kendi ictiginiz su olmaz. 2 aylıkken bizde boyle hasta olduk. Hala hırıltı devam ediyordu. İyileşti dedi doktor. Eve geldiğimde hırıltı vardı. Kafaya çok takiyodum. Ama evde düzenli olarak hava vermeye devam ettim burnunu özellikle şırınga ile yıkamaya devam ettim. Bi sure sonra geçti
Aryadd Minikpankekim Reflü öksürük yaparmış zaten benim kızımda o şekilde balgamı var da atamıyor gibi sesler çıkartıyor . Sürekli ağzına yedıkleri geliyor tıkanıyor . Benim de reflü yatağım var fakat bunlar yetersiz kalıyor besledikten sonra 15 dk hemen yatırmamak en etkili olanı bence biraz daha fazla kucakta duruyorlar ama en azından kusmaları azalıyor ☺️
mommy_0920 mommy_0920 bugün mesela çok az çiş yaptı yok denecek kadar çünkü emerken çok terliyor ve o yolla atıyor suyunu
Minikpankekim mommy_0920 sanirim haklisiniz bende su vermeye baslicam.. umarim hiriltisinda ise yarar. Yumusatir die dusunuyorum
mommy_0920 Minikpankekim valla ben zeyntinyağı bile verdim gazı var bağırsaklarından kolay çıksın diye mamasına yada anne sütüne karıştırın bir çay kaşığı içirin tabi sizin kendi tercihiniz
Biribiri Minikpankekim benim oglum 2 aylik aglama krizlerne giriyo bazen ben su vermiyorum hic ama bikac kere o aglama krizlerinde annem ona su icirdiginde rahatlayip uyudugnu gordum smdi biberona normal aritma cesmemden su koyup veriyorum
Minikpankekim Svmprl bizde hsva kullandik hastanede. Eve geldik hafif oksuruk vardi hala ama hirilti yoktu. Simdi oksurukte var hiriltida. Bende hergun temislerim burnunu ama gecmiyo iste. Yarin icin randevu aldim ben gene bi kontrole goturcem bu sefer erkenden goturmemde fayda var die dusunuyorum
Tazeannef Ben bı yerde okumuştum bebekleri terletmeyin susuz kalirlar anlamazsınız diye daha sık emzirmek lazımmış susuz kalmamasi için
Asli1923 Youtube da osman gönülalın burun açma videosu var mutlaka her gün onun gibi açın, aspiratör vs hikaye sümükler birikiyor, hırıltı için de video olabilir arastırın
ikibebebiranne_ Bizde yeni hastaneden ciktik bebeğim 1 gece hep ağladı öksürügu de hiç dinmedi hiriltisida vardı ertesi gün doktora gittik zatürre teşhisi konuldu yatırdılar 10 gün kaldık hastanede daha çıkalı 2 hafta oldu
Minikpankekim Aryadd ya benim bebegimde oyle. Kusuyor biseyler var gibi sesler cikiyo. Oksuruyor o sirada tikaniyo garip sesler cikiyo.benim bebis hep kucagimda biraktigim gibi agliyor kucagimda uyuyor 😀