Aaayyssee bız devlet hastanesinde ücretsiz yaptırdık ama doğum yapmadan önce ımzalattıkları kağıtta nelerın ucretsız olduğu yazıyordu özelde doğum yaptım kalça çıkığı dahil degıldı oyuzden onu devlette ücretsiz baktırmıştım sızınde dahil degılse o ucretı almışlardır ama çok fazla geldi bana keşke devlete gıtseydınız ben ortopedi ye randevu aldım 2 aylıkken 3 gün sonrasına verdi randevuyu aynı gün hemen de bakıldı gayet detaylı genel muane ıcın hep doğum yaptığım özel hastaneye gıdıyordum devlet hastanesinde bukadar sıra beklemiyorum ne yalan söylım artık hep devlete gıdıyorum doktorumuzda şansımamı ne bilmiyorum ama ozeldekınden daha ılgılı ve ayrıntılı bakıyor