Kızlar dün kızımı kalça çıkıklığı testi için hastahaneye götürdük doğum yaptığım hastaneye gittik (özel) bizden 1 milyar aldılar test için ultrason için yani sonra bugün birisi eğer doğum yaptığın hastane ise para almıyorlar dedi ama bizden aldılar yani orda doğum yaptığımı belirtmedim ama onlara bilmiyordum böyle bir sey olduğu,kısacası böyle bir sey var mı yani ücret alınır mı alınmaz mı bilgisi olan var mı acaba