Sevgili Anneler bebeğimi 37.haftada sezaryan ile 2.650kg olarak kucağıma aldım. Ameliyattan çıkıp 4.ay atağına kadar tek başıma öyle güzel baktım ki bir kez kendimi uykusuz, yorgun, tükenmiş hissetmedim. Bana hep dediler ki ilk aylar çok zor çok zor. Bense hiç zor değil diyordum kendi kendime. Fakat 4.ay atağından beri çok zorlanıyorum aşırı yoruluyorum. Şu an 6. Aylığız. :) Diyorum herkes ilk başta zor sonra kolaylaşacak diyordu bana tam tersi git gide zorlaşıyor gibi geliyor.
Tecrübeli anneler sizce en zor dönemi ne zaman? Ve giderek daha mı kolaylaşıyor daha mı zorlaşıyor?💙