Papiii topugunu sıkın burnunu sıkın uyandırıp 2 saattr bır 15 dk emzırın, emerken uyuya kalınca memeyı sallıyordum uyanıyordu benım kızım, ılk aylarda hem sarılık olmaması ıcın hemde guzel kılo alması ıcın mutlaka boylr yapın, ben emmesı bıttıkten 2 saat sonrasına alarm kuruyordum, ılk 2 ay bu sekılde yapın 2. Aydan sonra gece uykusuna alısması ıcın kendo ne zmaan uyanırsa o zaman emzırırsınız, bana doktor bu sekılde soylemıstı oyle yaptım,