Merhaba kizlar.Bebegim 11 günlük rahatsizlık veren cok sukur bir bebek degil geceleride kendisi sık uyanmiyor beb kaldirip besliyorm 3 saatde bir.Ama zorla uyandiriyorum cok guxluk cekiyorm azicik yiyip yatiyor ama gunduzleri guzel beslenuyor.Yani sorum şu ki beb bebegim mecbur edip kaldiriyorumda geceleri boylemi olmasi lazim?Yoksa kendisi acikincami kalkip yemeli sütü?Ben en son aksam 12de yediriyorm uyuyor 4 de felan kalkiyor emiyor uyuyor birde sabah 8 civarlarina yakin kalkiyor.Sonrasi malum zaten gun icinde 2-3 saatde bir bazende daha sık emiyor.Sadece aksam benim icin cok onemli ilk bebegim bilmiyorm herkes 2 saatde bir kaldirip yedirmen lazim diyor ama bilmiyorm ben rahatsiz etmelimuyim kizimi?Yoksa aksamlar kendisi ne zaman kalkarsa o zamanmi beslemeliyim?