Kerem0210 Evet Diyarbakır da yaşıyorum merkez
Barlas_mom inşallah ev bulabiliriz bizde :)
Fadimeelif Merkez çok güzel ☺️
Barlas_mom kesinlikle ben de merkezdeyim
Fadimeelif inşallah lojman başvurusu yaptınız mı
Barlas_mom yapmadık daha ilişiğimiz kesilmedi