Kara kuvetleri Diyarbakır merkez çıkan varmı acaba ?
Fadimeelif biz diyarbakıra çıktık
Fadimeelif Diyarbakır çok güzel çok sıcak klima edinin gelmeden yaz sıcağı çok fena 😅
Fadimeelif açıklandı mı tayinler
Fadimeelif bir Diyarbakır ’li olarak hoşgelirsiniz
gulapikk merkez mi canım
Fadimeelif merkez canım siz
Barlas_mom sizde burda mı yaşıyorsunuz
Barlas_mom eş götürülürse sıcağa razıyım☺️
Kerem0210 Diyarbakır çok güzel gerçekten
Kerem0210 Evet Diyarbakır da yaşıyorum merkez
Sule9191 açıklandı
gulapikk bizim merkez eş götürülüyormu bilginiz varmı
Fadimeelif diyarbakır devegeçidi 😕
Cagmer orası mı çıktı size
Fadimeelif Merkez çok güzel ☺️
Fadimeelif evet götürülüyor
Fadimeelif evet ve oradakiler hep suriyedeymiş
Cagmer bizde merkez yazıyor eşim aradı ama açan olmadı
Fadimeelif bizimkinin arkadaşları vardı aradı hepsi Suriye’de
Cagmer inşallah gideriz ya hepimiz hayırlısı olsun artık