Kısırımı kim yise aklına geldikçe benden kısır ister. Öncelikle marketlerden aldığımız ince bulgurla değil onun bir tık kalını oluyor ben pazardan alıyorum öncelikle bu bulgurdan olmalı olay bunda başlıyor. Tavaya sıvı yağ koyun kızınca salçalı ekleyin ben hazır salça kullanırım kısır da. Salçanın üzerine; kimyon, karabiber, pulbiber, kuru Reyhan, kuru nane ama az olsun yarım bulyon ve bulguru ekleyip biraz kavurun. Soğuk suyu ekleyip ağzını kapatın ve pişip şişmesini bekleyin. Sistikten sonra geniş bir tepsiye alın koyduğunuz baharatları sırasıyla yine koyun az az. Lımon,nar ekşisi,tuz,yağ ekleyip elinizle karıştırın. İçimiz beklerken istediğiniz yeşillikleri ekleyin ve ek olarak salatalık, kuru soğan ekleyin. Domates koymayın sulandırır. Ben yeşillik marul,nane, Reyhan,maydonoz,dereotu,yeşil soğan, roka anlayacağınız yeşillik ne bulursam koyuyorum. Yeşil soğan koyarsam kuru soğanı çok az doğruyorum. İcimizin lezzeti yerinde oluyor zaten yağ,lımon,tuz ekle karıştır. Hergun kısır yapıp yersin